Εμείς σας παραθέτουμε μία σειρά από ζητήματα που οφείλετε να έχετε κατά νου πριν βάλετε κάποιον άνθρωπο σπίτι σας για να βοηθήσει το παιδί σας:
- Στην πρώτη συνάντηση ρωτήστε τον γιο ή την κόρη σας πως του/της φάνηκε το μάθημα, ο καθηγητής και αν πιστεύει πως μπορούν να συνεργαστούν. Είναι πολύ βασικό ο μαθητής να αισθάνεται άνετα να εκφράζει τις απορίες του και να εμπιστεύεται τον καθηγητή του. (Φυσικά κάθε γονέας ξέρει το παιδί του και ξέρει πόση βαρύτητα πρέπει να δείχνει στα λεγόμενα του…)
- Στην πρώτη επικοινωνία με τον καθηγητή ρωτήστε τον σχετικά με τις σπουδές και την διδακτική εμπειρία του (ζητήστε κοινώς ένα σύντομο βιογραφικό, εσείς θα είστε ο εργοδότης του άλλωστε…)
- Προτιμάτε τα μαθήματα να γίνονται σε δικό σας χώρο έτσι ώστε να μη χάνει χρόνο ο μαθητής ή η μαθήτρια σε μετακινήσεις κλπ. (Ο χρόνος στην 3η Λυκείου είναι πολύτιμος…)
- Μεγάλος σε ηλικία καθηγητής = εμπειρία.
- Νέος σε ηλικία καθηγητής = όρεξη και διάθεση για δουλειά και επικοινωνία με τον μαθητή. (πολλές φορές πιο αποτελεσματικό)
- Όταν το θέμα φτάσει στο οικονομικό να ξέρετε ότι πολλές φορές η τιμή σηματοδοτεί και την ποιότητα του καθηγητή και του μαθήματος (Σε λογικά πλαίσια φυσικά!)
- Σε τακτά χρονικά διαστήματα να μιλάτε και να ενδιαφέρεστε για την πορεία των μαθημάτων! Πάντα οι γονείς που δείχνουν ενδιαφέρον κινητοποιούν τους μαθητές και ενεργοποιούν τους καθηγητές. (εκφράσεις του τύπου «εμπιστεύομαι το παιδί μου» αφήστε τες για μετά τις Εξετάσεις!)
- Να θυμάστε ότι ο καθηγητής δεν μπορεί να κάνει θαύματα! Ένας καθηγητής θεωρείται καλός όταν παίρνει έναν κακό μαθητή και τον κάνει μέτριο, έναν μέτριο και τον κάνει καλό και έναν καλό άριστο…
- ΔΕΝ μπορεί ΚΑΝΕΝΑΣ καθηγητής να γνωρίζει τα θέματα που τα πέσουν στις πανελλαδικές! (Κοινώς μη πληρώνετε 40άρια την ώρα για «καθηγητές» που λένε ότι έχουν γνωστό στην επιτροπή εξετάσεων κλπ κλπ.) ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να ξέρει τα θέματα. Όλοι ΕΙΚΑΣΙΕΣ κάνουν.
1 σχόλιο:
Υπογράφω έναν προς έναν του κανόνες αυτού του Δεκάλογου!! Ειδικά τον τελευταίο!!!
Δημοσίευση σχολίου