Η απόφαση πλέον είναι καθαρά θέμα του Υπουργείου Παιδείας!
Φυσικά για οποιαδήποτε εξέλιξη πρώτοι εμείς (όπως και πέρυσι με την ύλη της οικονομίας) θα σας ενημερώσουμε!
Το Blog αυτό έχει ως σκοπό τη διευκόλυνση των μαθητών της 3ης Λυκείου στην προσπάθεια τους να περάσουν τον σκόπελο των Πανελλαδικών εξετάσεων στα μαθήματα της «Διοίκησης Επιχειρήσεων» και των «Αρχών Οικονομικής Θεωρίας»! Οι σημειώσεις που θα βρείτε απευθύνονται σε όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές που με τρόπο σύγχρονο και ευχάριστο μπορούν και έχουν πρόσβαση σε αυτές χωρίς να καταβάλλουν κάποιο αντίτιμο!
Το μάθημα της Οικονομίας είναι ο κλειδί για το 5ο πεδίο. Μπορεί εκ πρώτης όψεως να φαντάζει παράλογο ο μαθητής να επιλέξει ένα επιπλέον (πανελλαδικώς εξεταζόμενο) μάθημα αλλά είναι ο μόνος τρόπος για να δηλώσει οικονομικές σχολές. Επίσης, λόγω του πλήθους των τμημάτων του πεδίου, μια ατυχία σε κάποιο μάθημα δεν αποτελεί καταστροφή μιας και υπάρχουν πολλά και καλά τμήματα ΑΕΙ στην Αθήνα με βαθμολογίες όχι απαραίτητα άριστες!
Το μάθημα περιλαμβάνει 5 κεφάλαια από το βιβλίο (1,2,3,4,5 – όχι ολόκληρα!) και οι μαθητές προκειμένου να γράψουν 100 καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήσεις κλειστού τύπου (25 μονάδες), ερωτήσεις θεωρίας (25 μονάδες) και δύο ασκήσεις (25 + 25 μονάδες).
Η γενική εντύπωση ενός καλού μαθητή είναι ότι εύκολα μπορεί να πάρει άριστα μιας και οι ασκήσεις εκ φύσεως είναι βατές και η θεωρία πολύ συγκεκριμένη. Ο μέτριος μαθητής με τη σειρά του μπορεί να χτυπήσει με λίγο διάβασμα έναν βαθμό κοντά στο 75 ανάλογα με την τριβή του στις ασκήσεις και το διάβασμα τους στη θεωρία. Τέλος ο αδιάφορος μαθητής μπορεί με τη λογική να πιάσει τη βάση που θα του δώσει πολλά μόρια λόγω συντελεστή και θα τον βοηθήσει να σώσει τα υπόλοιπα μαθήματα που θα έχει κάτω από τη βάση!
Το μάθημα της Διοίκησης Επιχειρήσεων είναι βασικό μάθημα της Τεχνολογικής κατεύθυνσης και ίσως από τα λίγα μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεως που ο μαθητής αν είναι αποφασισμένος μπορεί να γράψει το απόλυτο!
Το μάθημα αποτελείται από 3 κεφάλαια και είναι καθαρά θεωρητικό! Κατά βάση ο μαθητής καλείται να αποστηθίσει τα κομμάτια της ύλης (όσο και αν πολλοί καθηγητές υποστηρίζουν ότι δεν απαιτείται παπαγαλία…) και να τα αποδώσει όσο γίνεται πιο πιστά στις τελικές εξετάσεις.
Οι μαθητές προκειμένου να γράψουν 100 καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήσεις κλειστού τύπου (42 μονάδες) και ερωτήσεις θεωρίας (58 μονάδες).
Ένας καλός μαθητής ή με έφεση στην αποστήθιση μπορεί να γράψει εύκολα άριστα. Ένας μέτριος μαθητής ή με προβλήματα στην αποστήθιση μπορεί και αυτός με επιμονή να φτάσει σε έναν άριστο βαθμό. Τέλος ένας αδιάφορος μαθητής μπορεί να πιάσει κάποιες από τις ερωτήσεις κλειστού τύπου και με λίγη τύχη να απαντήσει με δικά του λόγια στηριζόμενος στην καλή διάθεση και την ικανότητα κατανόησης των βαθμολογητών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου